piątek, 6 grudnia 2013

Opowiadanie Cz 7+8 +Hohoho


******Cz 7 ,,Ucieczki''******

Zasłuchany w muzyce blondyn usłyszał swoje imię gdy chłopak się do niego  zbliżać , w poszukiwaniu ucieczki przed kątem oka dostrzegł Patricie rozmawiającą z Joy  
- Gaduło ,tak już do Ciebie idę- zaczął krzyczeć 
-O czym on mówi ? - spytała brunetka z dziwnym wyrazem twarzy 
-Nie mam pojęcia czego chce ten karaluch 
-Ale wy jesteście romantyczni


******Cz 8 ,,Randka''******

Chłopak podbiegł do nich jednocześnie zdejmując słuchawki z uszu
-Hej Joy , właśnie chciałem omówić z Pat szczegóły naszej ranki
-Randki?!-powiedziały obie jednocześnie 
-Cofam to co mówiłam - dodała brunetka ale jej towarzyszki już nie było

-Eddie gdzie ty mnie ciągniesz ? -buntownik ciągnął ją za rękę idąc szybkim krokiem do klasy na końcu korytarza- Mniemam ,że z randki nici -rzekła z nutką sarkazmu w głosie 
-Słuchaj chyba odkryłem o co chodzi w wizji byłem w bibliotece i...- Byłeś w bibliotece widzę ,że zaraziłeś się Fejbionowatością 
- Tak na pewno ale do rzeczy chyba powoli zaczynam łapać jej senes według niej potrzebuje pomocy ,, powiernika mocy najważniejszego '' wyczytałem i doszedłem do ,że to Horus jest tym najważniejszym swoją moc pozostawił w jednym z najcenniejszych przedmiotów na Ziemi a powiernik to inaczej opiekun,czyli,że potrzebujemy pomocy....
-No to mamy przechlapane


HOHOHO !!!
Jak wam minęły Mikołajki mam nadzieję , że prezentów dużo :)
U mnie  w miarę ale i tak wam życzę Wesołych Mikołajek :)




Przepraszam , że tak długo nie pisałam ale niestety nieuchronnie zbliża się koniec semestru w szkole i długo oczekiwany czas poprawiania ocen się rozpoczął :( więc sorki ,że wyszedł trochę taki nudnawy postaram się przy następnym poprawić :)

SIBUNA

dyngs
 



3 komentarze:

  1. Zapraszam na nowy [18] Odcinek pt. "Nieznany numer." Liczę na opinię *.*
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/12/stracone-marzenia-odcinek-18-nieznany.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział <3 , zapraszam do mnie http://hoa-peddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń