czwartek, 31 października 2013

Opowiadanie cz 6

*****Cz 6 ,, Rozmowy '' *****  

-.... wybiegłam za wami zaraz jak wyszliście z domu , krzyczałam ale chyba mnie nie słyszeliście , przy okazji nazbierałam trochę trawy na sałatkę dla Victora i Trudy nie wiem czemu ale nie tolerują mleka nawet czekoladowego
-Tak to bardzo interesujące ale my z gdułą już idziemy bo się spóźnimy prawda?-dziewczyna tylko kiwnęła głową i ruszyli w stronę szkoły

Brunet już po raz setny przestawiał rzeczy w swojej szkolnej szafce z lekkim zdenerwowaniem szukał w niej książki ,  nagle otwierając kolejne pudełko zobaczył w  na samym spodzie fotografię - patrząc na nią lekko się uśmiechnął . Przedstawiała ona jego , Ninę i resztę ich przyjaciół uśmiechających się do siebie podczas balu semestralnego to wtedy właśnie zostali wybrani na króla i królową balu i też stali się parą . Gdy chciał odłożyć zdjęcie na miejsce usłyszał dziwny głos jakby w głowie - ,,Nie uratujesz go już nie '' - zaraz jednak poczuł , że ktoś łapie go za ramię a on upuścił fotografię 
- Ziemia do Fabiana jesteś tu z nami ?- spytała z uśmiechem KT 
- Yhm zamyśliłem się trochę- powiedział zagubiony chłopak 
- Domyślam się ,że rozmyślałeś o co chodzi z tym zaćmieniem w zagadce i do czego potrzebny jest nam klucz od dziadka
- Tak tak musimy pójść przeszukać gabinet Frobishera i nie możemy pozwolić by twój pradziadek zapanował nad światem
-Racja a potem niech napisze książkę pt,,Wieczna młodość bez botoksu ''- dodała z sarkazmem 
- Śmieszne ale nie wiesz może gdzie jest nasz wielki obrońca 
- Nie ostatnio widziałam go podczas śniadania a potem znikł
- Chodźmy do klasy dziś rano .....- chciał dokończyć ale brunetka zaczęła krzyczeć - O patrz tam jest-
-Eddie , Eddie !!!


*******************************************************



WESOŁEGO HALLOWEEN :)


HEJ ,
WIEM , ŻE TROCHĘ NUDNAWY I BARDZO DŁUGO NIE DODAWAŁAM ŻADNEGO POSTA ALE WYMÓWKA JEST JAK KAŻDEGO SZKOŁA I MEGA DUŻO NAUKI , W MIARĘ MOŻLIWOŚCI   POSTARAM  SIĘ DODAWAĆ CZĘŚCIEJ 

SIBUNA
 dyngs 

I JESZCZE RAZ DZIĘKI ZA KOMENTARZE 



6 komentarzy:

  1. mm..Fajowe! + ta końcówka. Zaskakujesz mnie coraz bardziej ^^
    i bardzo fajny gif Jeroma dałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Bd potem Fabina? :( Bo bardzoooo za nią tęsknię! Ale i tak opowiadanie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny <333
    ale szkoda, że krótki ;(
    czekam na next ;****

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy odcinek pt. "Intuicja" *.*
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/11/stracone-marzenia-odcinek-16-cz2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie na 2 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń