sobota, 14 września 2013

Opowiadanie cz 5

~~~~~Cz 5 ,, Sekret ''~~~~~


Zgarbiony chłopak siedział przy stole grzebiąc w talerzu w głowie  miał mętlik , nie wiedział czy  powiedzieć kumplowi  lub ktokolwiek innemu o tym co widział w wizji  . Ale czemu się bał chyba sam do końca nie wiedział może  nie chciał  ich narażać na nie bezpieczeństwo  lub  ...-Hej jesteś tam ? - z rozmyśleń wyrwała go zapatrzona w niego Patricia -Tak , tak po prostu nie jestem głodny -( w tym momencie Fabian zakrztusił się piciem , a reszta mieszkańców patrzyła na blondyna z szeroko otwartymi oczami )
-Na co się tak gapicie ?  - spytał zdziwiony Eddie i wszyscy wrócili do swoich normalnych zachowań , po skończonym śniadaniu blondyn  ruszył szybkim krokiem do szkoły , jednak   zaraz za sobą usłyszał   wołanie  -Zaczekaj -  w jego stronę biegła rudowłosa dziewczyna 
-Sorry , że nie poczekałam ale  musiałem coś przemyśleć 
-O co chodzi czy to coś związanego z nami?-spytała łapiąc go za ręce 
-Nie z sibuną rano  , miałem wizję 
-Wizję?!
-Pojawiła się tak nagle i chyba zaczynam łapać o co w niej chodzi 
-Co? Nic nie rozumiem 
-Więc ....zaczął ale ktoś mu przerwał 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-O czym tak rozmawiacie gołąbeczki ? - powiedział rozbawiony Alfie
-Mówimy o s.....
- O słowniku z francuskiego , dziś jest ten test prawda Patricio
-Tttak bo wiesz Eddie znów się nie uczył i jak zwykle obleje - dodała z dziwną miną 
-Ok udajmy ,że wam wierze 
-Och Alfie to zakochani oni świata poza sobą nie widzą - stwierdziła Willow stojąc za nimi i trzymając w rękach małe pudełko owinięte folią
- Hej a skąd ty się tu wzięłaś i co trzymasz w rękach ? -spytał zaskoczony brunet
- Wiesz .....



Hej i jak tam dwa tygodnie po 1 września ? Mam nadzieję ,że lepiej niż u mnie  i już odliczam dni do wakacji :)
Opowiadanie pojawiło się tak późno ponieważ wypadł mi mały wyjazd w pierwszym tygodniu szkoły  , kolejne pojawi się już nie długo przetrwajcie te zło konieczne ( szkoła ) :)

sibuna 
dyngs




7 komentarzy:

  1. Zaczynając od błędów...
    Nie stosujesz interpunkcji. Tworzysz za długie zdania, które po chwili nie mają żadnego sensu. Pamiętaj o przecinkach!!! Niby takie małe coś, ale w zdaniu robi na prawdę dużą różnicę.
    Poza tym, to jest strasznie krótkie i nie wiem, czy można by to zakwalifikować jako opowiadanie. Może... powinnaś poświęcić więcej czasu na pisanie. Nie chodzi mi o dzienne. Ale nie próbuj napisać jednej części opowiadania w jeden dzień, bo to na prawdę nie wyjdzie. Pisz np. przez tydzień codziennie po trochu.
    To nie ma być hejt, nie ma cię mój komentarz zniechęcić do pisania. Ma cię ZACHĘCIĆ do zwracania uwagi na coś takiego jak interpunkcja, poprawne budowanie zdań i... długość odcinków.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny <3333
    czekam na next ;******

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nowy [15] Odcinek pt "Prawda czy kłamstwo?"
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/09/stracone-marzenia-odcinek-15-prawda-czy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne. Bardzo. Ale chyba troszkę za krótkie. Jednak całość na plus. ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że krótkie:( Nad tym ubolewam^^ Tak to mi się podoba^^

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie tylko krótkie no ale cóż ;>
    zapraszam do siebie. nowa historia, powracam :)

    OdpowiedzUsuń