czwartek, 8 sierpnia 2013

WRÓCIŁAM + OPOWIADANIE CZĘŚĆ 1 :)

 HEJ    

Wreszcie wróciłam z wakacji , mam nadzieję ,że za mną nie tęskniliście :) Przepraszam ,że wczoraj nie dodałam posta ale coś popsuło mi się w Bllogerze  

a więc pierwsza część opowiadania    ...  

        ZAPRASZAM      

          ~~~~~~~~~ CZ.1 ,,PRZEBUDZENIE''~~~~~~~~~                    

        Nina głośno dysząc gwałtownie usiadła na łóżku  i przetarła oczy by zobaczyć , która jest godzina cyferblat elektronicznego  budzika wskazywał 4 nad ranem 12 października . Minęło już półtorej miesiąca od rozpoczęcia roku szkolnego , i zerowego kontaktu z nimi jej przyjaciółmi i szczególnie z nim Fabianem .Odkąd babcia oznajmiła jej , że już tam nie wróci dziewczyna  nie miała nocy bez koszmarów i ciągle ten sam przerażający sen . Postanowiła , że wstanie i nie chcąc nikogo budzić po cichu ruszyła do kuchni z roztargnieniem oparła się o blat . Ciągle gdy próbowała dopytać się babcię dlaczego nie puściła jej do Anglii ona tylko odpowiadała ,,że to niebezpieczne i nie odpowiednie miejsce dla niej''  tylko skąd ona wiedziała o jakichkolwiek zagrożeniach czyżby to wina Senkhary ?!Z rozmyślań przerwała jej dzwięk tłuczonego szkła pewnie to Nathan jej młodszy brat pomyślała .Gdy poszła zobaczyć co się stało ujrzała stłuczone lustro skuliła się chciała je zebrać , nagle na kawałkach srebrnej tafli zaczął pojawiać się napis,,Słońce nie długo umrze na chwile , zło niewinnych dusze zniszczy ''

Wiem , że beznadziejny i trochę ,krótki ale drugi będzie dłuższy Wielkie dzięki za komentarze pod ostatnim postem kolejne opowiadanie postaram się dodać jak najszybciej
 
Sibuna 

dyngs

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I WCHODZENIA           

                     

                           

5 komentarzy:

  1. świetny^^
    tylko czy Nina pojedzie do Anubisa ?
    <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne opowiadanie *.*
    Czekam na kolejna czesc :3
    Zapraszam do siebie.. Zaobserwujesz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww, jaki cuudnyy! Dawaj kolejna część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na [9] odcinek, moje opowiadania pt. "Patrzysz na mnie tak, jakbyś prosiła o pocałunek..."
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/08/stracone-marzenia-odcinek-9-patrzysz-na.html

    OdpowiedzUsuń