czwartek, 29 sierpnia 2013

Przeprosiny + Kolejne 2 części opowiadania +Nominacje

                                            HEJ                                                Bardzo ale to bardzo przepraszam za nie dodanie żadnej notki przez tak długi okres czasu niestety wypadł mi nie zapowiedziany wyjazd i nawet nie miałem czasu żeby chociaż na chwilę skorzystać z internetu za to w ramach przeprosin dodam 2  części  :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~


                                                             MIŁEGO CZYTANIA :)

                

~~~~~~~~~~Cz 3 ,,Wizja ''  ~~~~~~~~~~

W powietrzu unosiła się dziwna woń jakby siarki albo spalenizny , chłopakowi ciężko było łapać oddech w płucach . Wszędzie panował półmrok, jedynie księżyc albo słońce nie mógł zgadnąć świeciło krwistą czerwienią . Z nieba zaczęły spadać krople deszczu , ale można było ujrzeć palące się w oddali płomienie . Blondyn powoli próbował wstać , jednak coś go zatrzymało . Poczuł , że ktoś dotyka jego ramienia obrócił się i ujrzał postać przeobleczonoł w jasną poświatę nagle usłyszał głos -,,Ozyrionie sam zła zniszczyć rady nie dasz jeśli chcesz ich ocalić wspomóż się powiernikiem mocy najważniejszego '' - Ale kogo mam ocalić  ?!- krzyknął i wtedy tajemnicza zjawa zniknęła . Eddie zaraz za sobą usłyszał przestraszone krzyki byli to mieszkańcy Domu Anubisa , szybko do nich podbiegł . Zauważył , że dzieli ich ogromna przepaść ,  zaczęli po kolei znikać -Patricia - próbował powiedzieć ale jej też tam już nie było . Po drugiej stronie dostrzegł osobę klęczącą nad rowem - Kim jesteś ?- zawołał niestety gdy podnosiła głowę obraz zaczął mu się rozmazywać ......



~~~~~~~~~~~~~Cz 4 ,,, Teraźniejszość''~~~~~~~~~~~~~

-Eddie Eddie - ktoś krzyczał mu nad głową potrząsając nim Fabian stał nad nim z dziwną miną .
-Co się stało?-spytał skołowany blondyn 
-Myślałem , że ty mi powiesz gdy wychodziłem z pokoju nagle zsunąłeś się na dół i miałeś twarz jakbyś zobaczył duch przez 5 min nie mogłem Cię dobudzić 
-Stary ja chyba miałem wizję
-Co ?!
-Normalnie widziałem coś a nawet mogłem to poczuć 
-Ale co takiego widziałeś ?

                                                              ............................................


Tak wiem ta druga część jest króciutka :? taka mi wyszła niestety wiem , jeszcze raz przepraszam za tak długą przerwę mam nadzieję , że choć trochę się podobało bardzo dziękuję za tak wiele komentarzy pod poprzednią notką :)  





Bardzo Wam dziękuję za nominację do Libster Blog

 Pytania od Pycia :
1. Wymień ulubione blogi o Violetcie (5)

2. Do jakiej klasy idziesz po wakacjach ?
-Heh lepiej nie mówić :)
3. Od którego odcinka oglądasz Violette ?
                                                            - Chyba od 1 
4. Chciałabyś poznać obsadę Violetty, Tajemnic Domu Anubisa i Z Kopyta ?
-Pewnie nawet nie trzeba pytać :)
5. Która piosenka lepsza "Yo soy asi" czy "Tienes Todo" ?
- ,,Tienes Todo ''
6.  Leon lepszy w 1 czy 2 sezonie ?
- Szerze to za bardzo go nie lubię ale jednak w 1 
7. Gdyby nie było Leona, to Viola miałaby być z Tomasem czy Diego ?
-Oczywiście , że  z Tomasem
8. Ile masz lat ?
-Według moich rodziców jestem stanowczo za stara na oglądanie Violetty i TDA
9. Twoje marzenie ?
- Zwiedzić Paryż i otworzyć tam własne atelier 
10. Lubisz Ludmiłe i Lare ?
- Ludmiła jest w sumie ok

******************************************************************
Nominacja od Himari

7 faktów o mnie

1. Nie znoszę ubrań z guzikami ( wszystkie koszule odpadają )

2. Jestem uzależniona od mleka czekoladowego i kinder mlecznej kanapki

3.Uwielbiam projektować modę i szkicować

4. Mówię po angielsku , hiszpańsku i niemiecku

5.Chodzę do artystycznej szkoły

6 . Nie cierpię matematyki i wszystkiego co z nią związane łącznie z nauczycielką od tego przedmiotu

7.Lubię szyć i czytać horrory oraz oglądać  ( nie chodzi mi tu o Zmierzch )



********************************************

Nominacja od Nathalia Ramos

7 faktów o mnie 

1. Według nie których mam za spokojny charakter

2. Po 2 miesiącach nauki mój mózg dopiero zrozumiał PhotoShopa

3. Mam arachnofobie ( starach przed pająkami )

4.  Bardzo lubię pływać :)

5. Moja głowa jest ciągle w chmurach

6. Gdy mam bałagan w pokoju zaczynam w nim widzieć martwą naturę

7. Nie cierpię śpiewać 



Serdecznie dziękuję wszystkim za nominację jesteście wielkie :)

sibuna

dyngs



5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne. bardzo mi się podoba szkoda jednak,że takie krótkie. Pisz trochę dłuższe te rozdziały.:)
    Gratuluję nominacji czekam na kolejny rozdział.
    Zapraszam także do mnie na http://new-life-house-of-anubis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te rozdziały <3333
    ale trochę za krótkie ;(
    czekam na next ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ^^
    Pisz szybko kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy [13] Odcinek pt." Dokąd idziesz?"
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/08/stracone-marzenia-odcinek-13-dokad.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne opowiadanie!Co tam, ze krótki^^ Sorry, że nie skomałam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń