czwartek, 15 sierpnia 2013

Opowiadanie nr 2

  Hejeczka, 

Przepraszam ,że tak długo musieliście czekać na kolejną część ale niestety miałam małe problemy z internetem   netia jest okropna  :)


***********************************Cz 2 ,,Szarość '' **********************************


Anglia Dom Anubisa

Budzik zadzwonił jak zwykle o godz 6.30 , na kalendarzu widniała data poniedziałku , kolejnego zwykłego i nudnego początku tygodnia. Chłopak leżał na łóżku z kawałkami pożółkłych pergaminów i po cichu tak aby nie zbudzić lokatora czytał książkę o hieroglifach . Odkąd pojawiła się nowa tajemnica myśli Fabiana powoli zaczynały wracać do normalności i nie kłębiły mu się już w głowie  w tej chwili  zauważył  , że sam sobie zaprzeczył . Wszędzie  ją widział  a im głębiej dokopywali się do prawdy tym więcej nie mógł wyrzuć z pamięci Niny co sprawiało natłok różnych uczuć , których do tej pory nie mógł odgadnąć . Z powodu narastającej w nim frustracji zbyt głośno zamknął książkę co obudziło współlokatora .
- O już się zaczytujesz ?-zapytał zaspany Eddie
- Tak , wiesz jakoś znowu nie mogłem spać chyba nie zmrużyłem oka od ...
- Piątej - dokończył za niego blondyn -Ciągle śni Ci się ten sam sen?-spytał
-Wiesz to dziwne myślałem ,że tylko wielki pan Ozyrion  może miewać sny i wizje - dodał brunet ze śmiechem 
- Haha bardzo śmieszne mówi facet , którego dziewczyna kumplowała się z duchami
- Taa
-  Oj sorki  Fabian , już się zamykam
-Nie nic się nie stało stary , idziesz na śniadanie ?
- Tak to całe rozwiązywanie zagadek powoduje u mnie straszny głód 
Eddie dotykając klamki u drzwi strasznie zbladł i ukląkł patrząc przerażonym wzrokiem w jedno miejsce przez cały czas.....

C.D.N

Mam nadzieję ,że choć troszkę wam się podoba dialogi niestety najlepiej mi nie idą  i znów wyszedł mi troszkę za krótki  :) Kolejny post dodam jutro lub w sobotę 


Jeszcze raz wielkie dzięki za komentarze pod poprzednią częścią  :)



MOJA ZABAWA PHOTOSHOPEM :)

SIBUNA 

dyngs

12 komentarzy:

  1. Opowiadanie naprawdę dobrze ci wyszło^^ Mi też dialogi nie wychodzą, więc się nie przejmuj xd Twoja zabawa z photoshopem jest śliczna!*.* Czy mogłabym sobie użyczyć twojego przerobionego obrazka na zdjęcie profilowe?^^Bo straszniee mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do opowiadania ... Hmm ... Jest w nim dużo błędów. Nie chcę być (znowu) wredna, czy coś, ale w większości twoich zdań nie ma widocznego sensu ... jeśli mogę to tak nazwać. Po prostu ... w niektórych miejscach brakuje przecinka, kropki, albo całego słowa. Wg. mnie, dialogi są ... trochę za mało naturalne.
    Nie wiem, ile czasu spędzasz przy napisaniu takiego kawałka i nie wiem ile czasu na poprawianiu go, więc trudno mi to ocenić.
    Wiem... widzę same minusy i wg. ale ... bardzo chcę, żebyś się w pewien sposób wybiła. Jeśli rozumiesz, o co mi chodzi ~.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne opowiadanie *_~
    Czekam na kolejną ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na [1] Odcinek pt. "Tak, jestem Nina Martin":
    http://fabina-stories-by-wild.blogspot.com/2013/08/odcinek-1-tak-jestem-nina-martin-by.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na [10] Odcinek pt."Każdy czasami ma zły dzień":
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/08/stracone-marzenia-odcinek-10-kazdy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny! ♥♥
    Prolog i rozdział też ♥♥
    czekam na next ;***

    zapraszam do mnie: tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój Blog został nominowany przeze mnie, do Versatile Blogger Award *.* Szczegóły u mnie, na blogu *_~

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Libster Blog, informacje na moim blogu:
    tomas-y-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana na moim blogu. Zapraszam na my-history-of-anubis.blogspot.com *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nowy [12] Odcinek pt. " Przeszłości się nie zmieni, Fabian. Trzeba żyć dalej, pomimo tylu ran..."
    http://fabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/2013/08/stracone-marzenia-odcinek-12-przeszosci.html

    OdpowiedzUsuń